BTCcircle شروع به کار کرد !

 

احتمالا تا الان متوجه پتانسیل درآمدزایی بالای سایت پی تی سیرکل شدید ، جدیدا مدیر سایت ، سایت جدید را راه اندازی کرده است . به لینک زیر برید و ثبت نام کنید تا منبع درآمدتون بیشتر بشه.

ثبت نام سایت بی تی سیرکل 

فقط چند نکته :

1. اگر لینک بالا باز نشد ، مطمئن شوید افزونه Ad-blocker غیر فعال باشه ! 

2. فقط یک حساب باز کنید ، قعلا در این سایت داشتن دو اکنت مجاز نیست!

3. قوانین همان قوانین پی تی سیرکل هست !

 

موفق باشید

 

.

2 نظر

  1. محسنمحسنsays:

    سلام اقا رضا خسته نباشید چندتا سوال خدمتون داشتم. 1:ایا میشه دوی هم سایت قدیمی و هم جدید ثبت نام کرد. 2:ببخشید یک وقتی خدانکرده قصد جسارت ندارم شما واقعا به اون مطلبی که ماهی1میلیون در امد اعتقاد دارید ممنون می شوم پاسخ دهید

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      سلام ..... 1. اره ، در هر دو سایت ثبت نام کنید منتها بیشتر از یک اکنت در هر یک فعلا ممنوع ....... 2. حواهش میکنم ، سوالیه که باید جواب داده بشه ، در واقع اگه سایت پی تی سیرکل صادقانه ادامه به کار بده و بعد از چند برداشت از سایت که بهش اعتماد کردید ، یکبار سرمایه گذاری میکنی ( تا میتونی زیرمجموعه می خری ) و بعد از یک مدت میری تو سود .... البته همه اینا به شرطه اینه که سایت پی تی سیرکل صادقانه ادامه بده و شما بعد از چند برداشت اعتماد کنید و ترستونو دور بریزید و یکبار یک سرمایه گذاری درست بکنید ( برای شروع عضویت دتریوم 39 دلار و یکجا 200 زیرمجموعه یعنی 200 دلار بحری بعد اینا رو مدیریت کنی البته بیشتر سریعتر به سود می رسی )

  2. aminaminsays:

    سلام سایت جدید این مجموعه افتتاح شده به آدرس http://www.criptocircle.it که cloud mining می باشد. آیا قابل اعتماد هست در آن سرمایه گذاری کنیم.

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      فعلا هیچ نظری نمی تونم بدم


ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ابزار هدایت به بالای صفحه