حدود 60 سنت بیت کوین و شایدم بیشتر ؟؟؟

 

در اینجا قصد دارم روشیو بگم که حیلی راحت در ده دقیقه حدود 60 سنت حالص ( البته نزدیک یک دلاره در اصل ولی کارمزد کم بشه نهایت میشه 60 سنت ) بدست بیارید ...

قبل از شروع 

از دوستان می خوام پست بیت کوین با دقت حونده باشن تا با ماهیت این پول الکترونیکی و در نقل و انتقالش آشنا باشند . 

 

پست بیت کوین Bitcoin

 

اول از همه میخوام متذکر بشم این روشو فکر نکنم در هیچ سایت فارسی زبان دیگه ای حونده باشید ، آسونه اما نیازمند قدری دقت و فهم مطالب است !

 

بیت کوین واحد پول اصلی ماست ، همونطور که در پست Bitcoin دید حتی یک صرافی ایرانی براش معرفی کردم  و با کمی جست و جو می بینید که حتی در ایران هم حیلی راحت قابل اکسچینج هست . 

اما اینجا من از واحد پول دیگه ای با نام لاتیوم / Latium اسم می برم . ما LAT بدست میاریم و در یک صرافی اینترنتی که میگم به بیت کوین تبدیل و به شماره حسابمون واریز میکنیم !

 

مقدمه کافیه بریم سر اصل روش :

1. در این سایت ثبت نام کنید :  سایت لاتیوم

در موقع ثبت نام به شما 5 لات که تقریبا معادل 0.001 بیت کوین و حدود یک دلار تعلق میگیره. احتمالا موقع ثبت نام لینک فعال سازی براتون بفرسته.

2. نیاز به کیف پول لاتیوم دارید . مطابق سیستم عاملتون کیف پولو دانلود و نصب کنید :  ویندوز   /    مک   /   لینوکس

3. برنامه دانلود و نصب کنید . به تب  "Recieve Coins" رفته و شماره حساب / آدرس لاتیوم خود را کپی کنید.

4. دوباره به سایت لاتیوم رفته ، وارد حساب کاربریتون بشید و در قسمت  "Request Payment"  شماره حساب لاتیوم حود را معرفی و تایید کنید. حال 5 لات خود را درحواست برداشت بدید و فکر کنم حدود نیم ساعت طول بکشه به حسابتون واریز بشه.

5. حالا به سایت صرافی کوینها رفته وثبت نام کنید : https://coin-swap.net

6. گوشه بالا-راست وقتی لاگین کنید باید آدرس ایملتونو ببینید . روش کلیک کنید چندتا گزینه جدید دیده میشه . روی Withdral / برداشت کلیک کنید.

7. به صورت پیش فرض سایت برای هر نوع واحد پولی برای شما یک آدرس در نظر گرفته . یعنی شما باید 5 لات حود را اول به حساب لاتیوم خود در کوین سوایپ واریز بعد به بیت کوین تبدیل کنید .

8. به پایین اسکرول کرده و ردیف لاتیوم / LAT پیدا کنید . روی گزینه ' Request Address " کلیک کنید .

9. حالا برنامه کیف پول لاتیوم که دانلود و نصب کردید باز کنید . به قسمت ارسال / send برید و در اون قسمت تمام 5 لات به آدرس جدید انتقال بدید . البته یک کارمز داره که فکر کنم حداکثر شما بتونید 4.98 منتقل کنید . خودش میگه چقدر .

10. همونطور که در قسمت تراکنش ها می بینید باید اون دایره توپر رنگی بشه . کلا این نوع پولها برای هر تراکنشی باید حدود 10 تا تاییده / confirmation داشته باشند و یعنی حدود نیم ساعت الی یک ساعت .

11. حالا به این ادرس برید :  تبادل لاتیوم با بیت کوین

12. لاتییوم در ازای بیت کوین بفروشید !

13. دوباره به قسمت بلانس بیاد حالا می بینید در ردیف اول که برای بیت کوین / btc هست پولتون واریز شده . روبروش گزینه برداشت / withdraw بزنید .

14. در این صفحه شماره حساب / آدرس اصلی بیت کوین خودتون وارد کنید 

15. حداکثر مقدار اجازه داده شده ( منهای کارمزد ) بزید برداشت 

 

 

تموم حدود نیم ساعت دیگه به حساب شما 60 سنت واریز میشه . 

 

توجه :

1. در سایت لایتوم به ازای هر ای پی یک اکنت مجازه . نه اینکه بلوکتون میکنه ، نه ، اصلا نمیگذاره دو تا اکنت باز کنید پس بیحیال بشید !

2. لینک زیرمجموعه لاتیوم خودتون با دوستانتون به اشتراک بگذارید . هر ثبت نام به شما 5 لات میده !

3. برای من حدود چند روز طول کشید که پول به حساب بیت کوینم واریز بشه ، اما خب به نظرم می صرفه 10 دقیقه وقت بزاری 60 سنت کاسب بشی !

 

منتظر روشهای جدید باشید !!!

 

موفق باشید

2 نظر

  1. aminaminsays:

    سلام نرم افزار لاتیوم را نصب واجرا کردم ولی کار نمی کند. بالانس نمی دهد وهماهنگ سازی با سایت نمی کند. 5 لات را گرفتم ولی نمی تونم ازش استفاده کنم. لطفا اگر راه حلی بلدی بگید.

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      برنامه کیف پول لاتیوم ، برای من چند ساعتی طول کشید تا سینک شود . اجراش کن و برو کاراتو بکن بعد از چند ساعت بیا ببین درست شده یا نه

  2. aminaminsays:

    همین کار را هم کردم ولی نشد. حتی نرم افزار را کامل از نصب در آوردم و فولدر توی AppData را هم پاک کردم و دوباره ورژن جدید نرم افزار را نصب کردم باز هم نشد. حتی توی ویندوز مجازی VMWare هم نصب کردم. با پروک-ی هم امتحان کردم نشد. دیگه باید بی خیالش شد.

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      احتمالا درست میگی


ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ابزار هدایت به بالای صفحه