شروع به کار

 
 

سلام دوستان

امیدوارم ایام به کام بوده و روز خوشی شروع کرده باشید.

در اینجا قصد دارم بهتون بگم چطور میشه روزی 10 دلار  و  بیشتر مطمئن داشته باشید.

البته تمام اینها به شرط صبر هست .

در روزهای نخست با 45 سنت و هدیه روزانه شروع میکنیم و پله ای میریم جلو.

حرف اضافی کافیه به اصل موضوع برسیم ...

 

اول از همه یک چیز و روشن کنم

به این روش اصلا به چشم سایت کلیکی نگاه نکنید بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و کارا نگاه کنید!

چون اولا در سایتهای کلیکی هیچکدام 3 سنت یا 7 سنت در ازای کلیک نمیدن و اگه بدن به احتمال قوی کلاهبرادره !

ثانیا زیرمجموعها در این سایت واقعا فعال هستند و تقریبا در ماه اول هزینه خودشون و بعد از اون فقط سود عاید شما میکنند!

ثالثا زیرمجموعه ها دائمی هستندو یکبار که براشون پول دادید تا ابد از آن شما خواهند بود

 

بعد از یکی دو برداشت شما نیز مانند سایرین به این سایت اعتماد کامل پیدا خواهید کرد ، ان شالله !

 

1) ثبت نام

به این آدرس برید و ثبت نام کنید. لطفا از همین لینک استفاده کنید و به عنوان زیرمجموعه من ثبت نام کنید ، چون اگه زیر مجموعه من نشید یکی دیگه شما را ااجاره میکنه و این یعنی اینکه زحمتشو من کشیدم یک خارجی پولشو به جیب بزنه. امیدوارم برادر ایرانیتونو به خارجه جماعت ترجیح بدید :

 

http://www.ptcircle.com/?ref=cmureza

 

بعد از ثبت نام لینک فعال سازی یه ایمیلتون ارسال میشه. روش کلیک کنید اگه نیومده باشه پوشه اسپم چک کنید.

 

 

2) تایید هویت

 

اگر نیاز بود، همانند تصویر روبرو عمل کنید : تصویر 1

توجه داشته باشید نحوه وارد کردن شماره تلفن :

کد ایران(98) شماره موبایل بدون صفر

به عنوان مثال : 989370001122

بهتره از شماره ایرانسل استفاده کنید چون در بین الملل بهتر شناخته میشه و سریع پیامک ارسال میشه !

 

 

3) شروع

به قسمت مشاهده تبلیغات بروید شروع به پول درآوردن کنید.

فقط حواستون باشه تبلیغات کم ارزش در ابتدا به نمایش گزاشته میشن و تبلیغات اصلی در انتهای صفحه هستند. پس به پایین اسکرول کنید.

 تصویر شماره 2      تصویر شماره 3

توجه : در ابتدا عضویت شما رایگان یا همان پروتیوم هست . تنها اجازه 15 کلیک روزانه دارید پس هوشمندانه رفتار کنید و تنها تبلیغات 60 ثانیه ای که با ارزشترین هستند را کلیک کنید.

 
باز هم تکرار میکنم برای صرفه جویی در پهنای باند ، حتما از افزونه AdBlocker Plus استفاده کنید و تا جایی که امکان داره تمامی عکسها رو بلوکه کنید . یکی دو روز اول سخته اما بعدش دیگه راحت هستید .
 
در ضمن 
در اینجا با انواع تبلیغات فریبنده مواجه می شوید ، بهتره توجه نکنید و تنها کار خودتون بکنید !

 

توجه توجه توجه
همونطور که در تصویر هشدار دادم ، روی تبلیغ جمجمه اسکلت کلیک نکنید و الا از بالانس شما کم میکنه !
 
 

4) زیرمجموعه بگیرید

هر زیرمجوعه هزینه اش 1 دلار هست. شاید بگویید گران هست اما توجه کنید که این فرد تا وقتی که زنده و فعال باشد متعلق به شماست !

ان شالله هرچه در این سایت بیشتر کار کنید متوجه خواهید شد درآمد اصلی از طریق زیرمجموعه ها حاصل می شود. پس تا می توانید زیرمجموعه بخرید .تقریبا بیشتر یا کمتر از یک ماه هزینه خودشان را درآورده و بعد از آن شروع به سود دهی خواهند کرد !

در ضمن با دعوت از دوستان و آشنایان ، زیرمجموعه مستقیم بگیرید تا درآمدتان بیش از پیش شود.

تقریبا هر 50 زیرمجموعه روزانه 1 دلار کمی بیشتر درآمد دارد .
 
 
برای خرید زیرمجموعه یا دعوت دوستان مطابق دو تصویر مقابل عمل کنید :   تصویر 1          تصویر 2
 
 

5) جایزه بگیرید

مطابق عکس روبرو :  تصویر 3

هر روز به این قسمت سر بزنید . هر ماه سیاست سایت فرق میکنه . مثلا برج قبل روزی 1 دلار هدیه میگرفتیم اما این برج 50 سنت .به هر حالا من که هر روز میام اینجا . دو روز یکبار میتونید یک زیرمجموعه برای خودتون بخرید و این خیلی عالیه.

توجه کنید پول این قسمت به حساب پارچس بالانس شما واریز میشه ، یعنی قابل برداشت نیست . اما مهم نیست چون با خرید زیرمجموعه چند برابرش عایدمون میشه !

 

6) عضویت خود را ارتقا دهید

عضویت رایگان به ازای هر کلیک 3 سنت میگیرد و ارتقا یافته 7 سنت. قبل از شروع به کار تاکید میکنم حتما قسمت آپگرید و قوانین سایت را یکبار مرور کنید تا با محدودیت و مزیت ها آشنا شوید.

http://www.ptcircle.com/pages/acc/upgrade

 

7) هشدار : به هیچ عنوان از اماکن عمومی مثل کافی نت یا دانشگاه و ... ، به هیچ عنوان تکرار میکنم ، به اکنت خود متصل نشوید چون احتمال بلوکه شدنش هست !

چرا که ممکن است چند نفر دیگر همین اشتباه راه کرده باشند و چند اکنت در یک ای پی بلاوکه می شود!!!

 

8 ) برداشت

در این سایت برای برداشت یک قانون وجود دارد ، برای اولین برداشت شخص باید حداقل 6$ به اضافه کارمزد/fee در سایت سرمایه گذاری کند.

شما یا باید 6 دلار به حساب خودتان واریز کنید و با آن زیرمجموعه بخرید 

یا اینکه می توانید عضویت خود را ارتقا دهید ( اولین حساب برتر بعد از رایگان ، عضویت هیدروژن به قیمت 6 دلار است )

بنا به دلیلی که مدیر سایت می گوید ، برای تایید حساب کاربری و البته شماره حساب الکترونیکی شماست . هر کیف پول الکترونیکی تنها می تواند برای یک حساب به کار گرفته شود !

 

البته به نظر من چیز چندان مهمی نیست

چرا که تنها با 6 دلار شما شروع به کسب درآمد معقول مطمئن خواهید کرد و البته به نظر من شما حساب خودتان را ارتقا دهید بهتر است. چون اولا درآمد شما چند برابر خواهد شد و در عین حالا شماره حساب شما تایید می شود.

 

 
دوستان فقط یک نکته مهم
شما میتونید همینطوری ادامه بدید تا بعد چند ماه به درآمد روزی 10 دلار برسید
 
یا اینکه بعد از یکی دو بار برداشت مثل سایرین ، به این سایت بزرگ اعتماد کنید و پول خرج کنید. زیرمجموعه بخرید . در ماه اول هزینه خودشونو در میارن و از برج بعدی میرن تو سود .
البته هر عضویت محدودیت زیرمجموعه داره .
پس باید عضویتتون ارتقا بدید تا زیرمجموعه بیشتر بتونید بگیرید . 
 
و در ضمن تا وقتیکه پول حداقل دو سوم یا بیشتر زیرمجموعه مرحله بالاتر ندارید ، ارتقا ندید !

 

والسلام و علیکم و الرحمه الله و برکاته

13 نظر

  1. mohammadmohammadsays:

    سلام یه سوال یعنی برای شروع وبرداشت ما باید اول حساب خودمون را شش دلار شارژ کنیم یعنی ازجیب بدهیم یا اینکه با کلیک رو تبلیغ وجمع کردن شش دلار می شود برداشت کرد

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      بله برای برداشت اول مجبورید و در ادامه نیازی نیست..... این سایت قانون گذاشته به هر شماره حساب کیف الکترونیکی که می خواید پول واریز بشه ، باید قبلش تایید بشه تا هر کیف پول مختص یک نفر باشه و چند نفر از یک شماره حساب استفاده نکنند .... برای اینکار دو راه حل دارید شما : 1. 6 دلار از قسمت add fund به حسابتون واریز و شماره حسابتون تایید کنید که البته در ادامه با اون 6 زیرمجموعه می توانید بخرید. 2. یا اینکه بهتر عمل کنید ، به عضویت هیدروژن با 6 دلار ارتقا بدید و درآمدتون خیلی بیشتر کنید و در عین حال شاره حسابتون تایید هم میشه...... البته برای ساخت دو شماره حساب کیف الکترونیکی ، در تصویر در قسمت دوبرابر کردن درآمد توشیح دادمپاسخ مدیر :

  2. محمدمحمدsays:

    بابا من یه سوالی تو اون پست پرسیدم زدی اون پست رو حذف کردی: گفته بودی تا زیر مجموعه هام کمتر از 3 تا هستن برای این که هرو چیزی گیرم بیاد چند تا کلیک داشته باشم.درسته؟؟ خب اگه زیر مجموعه هام از 3 تا بیشتر شدن دیگه لازم نیست هروز به سایت سر بزنم؟؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      سلام دوباره محمد آقا .... همونطور که قبلا گفتم من اون پست مخصوص شما زده بودم و اعلام کرده بودم نهایت دو ساعت دیگه حذف میشه ... به هر حال ... اولا من نگفتم سه تا زیرمجموعه .... من گفتم در سه عضویت نخست شما باید روزانه روی تبلیغات کلیک کنی تا از زیرمجموعه هات درآمد داشته باشی حالا چه سه نفر باشن چه صد نفر یا بیشتر ؛ شما باید روزانه کلیک کنی .... اگه نمیخوای کلیک کنی و پول داری بهت پیشنهاد میدم به عضویت ترتیم ارتقا بده خودتو ... صد دلار هزینه عضویت و 500 دلار خرید زیرمجموعه تقریبا روزانه 12 دلار روزانه درآمد داری اگه خودت هم روی تبلیغات کلیک کنی تقریبا 5 دلار ، ماه اول اصل پولت بر میگرده و از ماه دوم میری تو سود .... لازم به یادآوری دیگه در این عضویت نیاز به کلیک روزانه نداری مگر اینکه بخوای بیشتر پول در بیاری ! ..... در انتها دوباره تاکید میکنم حتما پست " مهم ، بخوانید " بخون !!!

  3. mohammadmohammadsays:

    اوه کی داره ای همه پولو؟؟ خب اگه روزی یه دونه اگهی هم نگاه کنم بازم چیزی گیرم میاد؟؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      بله .... شما اگه روزانه حداقل 8 یا 10 تبلیغ ببینی از تمام درآمد زیرمجموعه هات بهره مند میشی. ...... البته به نظر من حتما 15 تبلیغو نگاه کن چون در عوضیت رایگان 0.45 دلار و در ارتقا یافته بیش از یک دلار در روز درآمد داری ...... خودت بهتر میدونی که این سایت از تمام سایتهای کلیکی معتبر بیشتر پرداخت میکنه ، البته کلاهبردارهایی هستند که در ازای هر کلیک بیشتر میدن اما اونا هنگام برداشت بلاکت میکنن چون کلاهبردارن ....... در عضویتهای بالاتر شما میتونی بیشتر تبلیغ نگاه کنی و درآمد بیشتری بدست بیاری ....... در ضمن اون همه پول الان لازم نیست ، شما اگه می خوای راه میانبر بری و سریعتر به درآمد عالی برسی اونطور گفتم و الا با همین روش که با 6 دلار شروع میشه ، هم بعد از 2-3 ماه به درآمد روزانه 10 دلار میرسی ، ولی به نظر من بعد از یکی دو برداشت که دیگه به سایت اعتماد کردی بهتره زودتر زیرمجموعه بیشتر بخری تا زودتر به درآمد بالاتر برسی !

  4. mohammadmohammadsays:

    سلام من درسایت ثبتنام کردم دوسوال داشتم اولی اینکه تا کی وقت داریم شش دلار را به حسابشون واریز کنیم واگر نکردیم وشروع به کلیک کردن کنیم به اکانتمون اضافه میشه قابل قبول هست؟دوم اینکه من روی تصویر که حداقل سی بار باید کلیک کرد کردم ولی پنج دلار به حسابم اضافه نشد؟چرا؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      مهم نیست کی 6 دلار واریز میکنید .... شما تا 15 روز بعد از ثبت نام حق برداشت ندارید پس میتونید دو هفته دیگه عضویت خودتونو ارتقا بدید بعد برداشت بزنید ..... در ضمن معنی اون قسمت برای شما گفتم چرا مطالبو با دقت نمی خونی ؟؟؟ جعبه شانس ، یعنی ممکنه شانس بیارید 5 دلار برنده بشید شایدم نشید .... اما ما قرار نیست با شانس بریم جلو .... ما Adgird انجام میدم تا در Buxbonus بتونیم 50 سنت هدیه مونو بگیریم

  5. محمدمحمدsays:

    رضا سلام 1. چطوری زیرمجموعه بخریم؟ کدوم قسمت باید بریم؟ 2.اگه کسی رو بخوایم بگیم زیر مجموعه من بشه چه لینکی بهش بدیم؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      دو عکس با توضیح گذاشتم ، دوباره مطلبو بخون

  6. محمدمحمدsays:

    رضا برای کاربر دوم این پیغام رو میده چکارش کنم؟ The following error occurred: You're allowed to have only 2 accounts per IP address or household.

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      احتمالا در حال ساخت سومین اکنت نیستی ؟؟؟؟؟؟ همونطور که گفتم حق ساخت دو اکنت در هر ای پی با شرایط کاملا خاص که تشریح کردم شما دارید. یکبار دیگه مطالبو با دقت بخون

  7. محمدمحمدsays:

    نه رضا با اینترنت یه جای دیگه ام این پیغامو میده

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      اوه اوه اوه خوب شد گفتی یادم رفته بود این نکته بگم ! الان در بخش اعلانات میگمش !

  8. raharahasays:

    من یه مشکلی دارم یه بار تو سایت وارد شدم ولی دیگه نمیتونم جیکار کنم ؟؟؟؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      رها عزیز .... وارد پی تی سیرکل نمیشی ؟ به هشدار من توجه کردی ؟؟؟؟؟ به هیچ عنوان از امکان عمومی وارد حساب کاربریت نشو .... چه اخطاری میده ؟ بلاکو کردنت یا اخطار دیگه ؟ دو حساب باز کردی ؟ شرایط خاصی که گفتم برای حساب دومت رعایت کردی؟

  9. raharahasays:

    میدونی رضا یه بار که اکانت باز کردم بعد اکتیو کردم وارد اکانت خودم شدم ولی فرداش یعنی امروز هرکاری کردم وارد نشد بعد از ظهر یه اکانت دیگه با ایمیل متفاوت باز کردم حتی اونم وارد نشد نمیدونم مشکلش چیه !!؟؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      درست جواب نمیدی رها ببینیم چیطور شده .... به شما میگم ارورری که بهت میده بنویس ! ..... سعی کن همون اکنت با همون یوزر و ایمیل دوباره ثبت کنی ببینی چه اروری میده .... شاید رمزتو اشتباه وارد میکنی یا کپچا اشتباه

  10. raharahasays:

    این بیامو میده Cannot log in
This login combination is incorrect.


    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      رمز یا نام کاربریتو اشتباه وارد میکنی ! ...... اگه مطمئن نیستی ، بزن فراموشی رمز ، برات ایمیل میاد ریست کن ..... با دقت نام کاربری و رمز و کپچا را وارد کن !

  11. ناشناسناشناسsays:

    سلام من توعضویت Protium در حساب Account balance حدود 1.5 دلار دارم ولی نمیتونم زیرمجموعه بخرم چیکار کنم ؟ اگر من با استفاده از پرفکت مانی حساب Protium خودمو 10 دلار شارژ کنم این 10 دلار تو Account balance میره یا Purchase balance ؟؟؟ وآیا با این 10 دلار تو protium میتونم زیر مجموعه بخرم ؟؟

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      اولا مگه شما اسم نداری ؟ چرا اسمتو نمی نویسی ؟؟؟ ...... ثانیا چرا مطالبو با دقت نمی خونی ؟؟؟ ... توجه کن Account Balance پولیه که در حساب شماست و میشه برداشت کرد ..... Purchase Balance حساب حریده ، اگه توش پول باشه می تونی بری زیرمجموعه بخری .... و در صورت واریز وجه پول در حساب حرید شما میاد !!! ..... در ضمن بهتره با اون پول عضویتتو ارتقا بدی ، صبر کنی اولین برداشتتو داشته باشی و بعد اقدام به واریز بیشتر پول کنید !

  12. masoudmasoudsays:

    با سلام می خواستم بدونم موقع برداشت پول که میخوام حساب پرفکت مانی رو بزنم مینویسه که ظاهر شماره حساب نا معتبره و ثبت نمیکنه. اگه اون 6 دلار رو با همون پرفکت مانی پرداخت کنم موقع ثبت حساب بازم همین پیغام رو میده یامشکل از نحوه ثبت اولیه منه؟ با تشکر

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      موقع ثبت شماره حساب اصلا نباید ارور بده !!! ..... دقت کن شماره حسابو درست بنویسی یک عدد 6-7 رقمی که با حرف یو انگلیسی شروع میشه ..... ارور تنها زمانی میده که شما بحوای برداشت کنی و 6 دلار واریز نکرده باشی ، همین

  13. ناشناسناشناسsays:

    سلام آقا رضا من کیومرث هستم اسممو نمیاره!!!!! من فکر میکنم از این به بعد تو عضویت Protium ، در حساب Purchase balance نمیتونیم پول جمع کنیم و زیر مجموعه بخریم درسته؟ آیا راهی داره که بشه از Account balance به Purchase balance و بلعکس پول انتقال داد؟ و دوم اینکه چطوری باید از پرفکت مانی به ptcircle پول واریز کرد؟؟؟ با تشکر

    • مدیر سایترضا جعفر(emo) :

      سلام کیمورث جان ..... شاید بهتره لاگین کنید درست بشه ..... نه ، هنوز بونس وجود داره و روزانه میتونی 50 سنت بونس بگیرید ..... انتقال پول یکطرفه هست از Account Balance به Purchase و در ضمن از دتریم به بالا این قابلیت براشون فعاله ...... در فروم تاپیک پرفکت مانیو بحون کامل توضیح دادم


ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ابزار هدایت به بالای صفحه